Spis dodatków

środa, 18 maja 2011

Brunetka Alisa

Alisa Midnight

sims3pack + paczka z dodatkami package użytymi do simki
Alisa to delikatna, przyjacielska dziewczyna z Twinbrook. Prowadzi zdrowy styl życia wegetarianki. Nic więc dziwnego, że jest bardzo sprawna fizycznie. Jednak mimo swojego zapału do sportu jest strasznym śpiochem. Ma kompletnie odwrócony rozkład posiłków - śniadaniem jest dla niej obiad. Najczęściej gotuje sobie spaghetti. Alisa ma bardzo dobre serce. Pragnie zostać światowym chirurgiem. Uwielbia muzykę francuską i ubierać się na biało, choć stosuje czarne dodatki.

 
Klikajcie na zdjęcia, aby były w lepszej jakości ;)

2 komentarze:

  1. Witaj BlueMagic. B. fajny blog. Przeglądałam Twoje dodatki, są świetne. Bardzo podobają mi się również parcele :) Pozdrawiam i zapraszam http://sims3parcele.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest, ale nie moge jej pobrac.. dlaczego... moglby mi ktos dokladnie wytłumaczyc jak to zrobić? bo jak klikam na to "pobierz" to przenosi mniena inna str pozniej mam czekac 20 s a potem blad mi wyskakuje ;\;\

    OdpowiedzUsuń