Spis dodatków

czwartek, 21 kwietnia 2011

Łączenie fundamentów ze ścianami

Ostatnio bawiłam się kodem „constrainfloor” i udało mi się stworzyć domek z łączonymi fundamentami ze ścianą. Opiszę Wam jak to zrobić w dwóch przypadkach.

Pierwszy przypadek:
Łączenie domu na fundamentach z garażem.



Drugi przypadek:
Przyłączenie fundamentów do ścian.




PIERWSZY PRZYPADEK

Krok 1. Zbuduj fundamenty, a na nich postaw ściany.



Krok 2. Zejdź na poziom fundamentów i z włączonym kodem constrainfloorelevation false postaw obok ściany.



Krok 3. Ściany części z fundamentami się podniosą – wyrównaj je.



Krok 4. Kiedy wyrównasz ściany części fundamentalnej, opadną pierwsze ściany części gdzie ma powstać Twój garaż. Zrównaj całe pomieszczenie do poziomu fundamentów.



Krok 5. Aby wstawić bramę garażową musisz wyburzyć cztery pojedyncze ściany.



Krok 6. Schodząc do poziomu fundamentów, wstaw w powstałą lukę ścianę. Nie przejmuj się tym, że uniosą się ściany obok.



Krok 7. Postaw przed wybudowanymi przed chwilą ścianami kolumnę. Teraz wybuduj tam ścianę tak, aby połączyć części, które się podniosły.



Krok 8. Wejdź na wyższe piętro i wyrównaj swój garaż (usuń też kolumnę – nie będzie już potrzebna).



Krok 9. Wstaw bramę garażową i ciesz się z efektu :D



Moja rada: Dobierz odpowiednio pokrycie ścian. Najlepiej wybrać „czystą” ścianę. Jeżeli wykorzystasz pokrycie ściany z jakimś wzorkiem lub czymś podobnym, będzie to wyglądało tak:




DRUGI PRZYPADEK:

Krok 1. Wybuduj najpierw fundament. Włącz kod constrainfloorelevation false i postaw obok pomieszczenie.



Krok 2. Wyrównaj fundamenty, które się uniosły.



Powstanie coś takiego:



Krok 3. Aby wyrównać te ściany trzeba się trochę pobawić. Najpierw postaw na fundamentach ścianę tak, aby naszła na zapadniętą ścianę. To samo zrób po drugiej stronie.



Krok 4. Teraz wejdź na wyższe piętro i zaczynając (na moim obrazku) od lewej, postaw na nim ściany tak, aby połączyły się z zapadniętymi ścianami. To samo zrób po drugiej stronie.



Krok 5. Teraz wyrównaj wybudowane przed chwilą ściany do poziomu ścian na fundamentach.



Krok 6. Wstaw schody i ciesz się z efektu :D



Moja rada: W tym wypadku musisz również uważać na dobór odpowiedniego pokrycia ścian.



Mam nadzieję, że pomogłam.
Moje metody znalazłam całkowicie sama. Nie korzystałam z żadnych poradników, dlatego nie wiem, czy tak robią twórcy domów. Ale chyba najważniejszy jest efekt.

8 komentarzy:

  1. Dziekuje Ci, bardzo mi pomoglas w robieniu domkow :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie chcę wiedzieć jak na to wpadłaś, kobiety są jednak niesamowite.. Wielkie dzięki bo ja nad tym wystarczająco dużo czasu spędziłem i to bez efektu ;) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. jejju, ja tak właśnie kurwowałam na te simsy, że nie mogę tych fundamentów połączyć ze ścianką od garażu i nagle z nieba spadł mi Twój blog. Wielkie dzięki Ci kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! Czy mogłabyś wstawić domek na gw?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, bardzo pomocne ;) Ja tam nigdy nie wątpiłem w kobiecy intelekt jak kolega wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niemoge fundamentów ze sciana połączyc :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie dzięki:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. 50 yrs old Programmer Analyst II Abdul Tomeo, hailing from Madoc enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Urban exploration. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a Ferrari 250 Testa Rossa. ich strona

    OdpowiedzUsuń